Nav grūtu bērnu, ir tikai nesaprasti bērni. Institute of Sensitive Sleep Consulting, Austrālija

Kāpēc bērnu miega konsultante?

Ir ļoti daudz informācijas avotu, kur meklēt risinājumu, taču nereti tā nav atbilde uz pašu svarīgāko – kas var palīdzēt tieši manam bērniņam? Un tad talkā var nākt speciālists – sertificēts zīdaiņu un bērnu miega konsultants, kas palīdzēs atrast Tev un Tavam bērniņam vispiemērotāko risinājumu, kas reizē būtu arī drošs un efektīvs.

Mani sauc Laura Eglīte-Jefanova. Esmu 3 burvīgu bērnu mamma un sertificēta zīdaiņu un bērnu miega konsultante.

Arī man dzīvē bija laiks, kad es domāju, ka negulētās naktis ilgs mūžīgi un vārdu savienojums “labs miegs” pilnīgi noteikti nav attiecināms uz mani. Esmu zinu, kā ir kad bērns neguļ, raud, ceļas naktī neskaitāmas reizes. Nogurums, vilšanās, miega bads un ikdienas rutīna – sajūtas, ko esmu piedzīvojusi vairākkārt.

Daudzas ģimenes Latvijā saskaras ar bērna miega problēmām. Ārvalstu pētījumi rāda, ka tā var būt pat katra ceturtā ģimene. Lai nāktu talkā šīm ģimenēm un palīdzētu Tev, es nolēmu apgūt zīdaiņu un bērnu miega konsultantes amatu. Es neesmu ārsts vai bērnu aprūpes māsa, bet gan atbalsta persona bērna miega uzlabošanā.

 

Laura_portrets_1 (1)

Esmu pirmā sertificētā bērnu miega konsultante Latvijā, kas ieguvusi padziļinātu apmācību tālmācībā Institute of Sensitive Sleep Consulting (Austrālija). Esmu ieguvusi zināšanas (100+ stundu saturs) pie Lauren Heffernan, Isla-Grace Sleep radītājas no Kanādas, lai kļūtu par bērna vadīta miega un labbūtības speciālistu (Baby-Led Sleep and Well-Being Specialist)

Savā darbā īpašu uzmanību pievēršu tam, lai esam maigi un cieņpilni pret bērnu. Man ir svarīgi, lai pārmaiņas pieņem ne tikai Tavs prāts, bet arī Tava sirds. Es pilnībā neatbalstu Cry It Out vai līdzīgas metodes, un es nekad neieteiktu šo metodi nevienam klientam. Kāpēc? Par to bloga ierakstā.

Interesanti! Noklausies Miega Fejas ģimenes sarunu ar Latvijas Radio 1 “Ģimenes studiju” un uzzini, kāda ir bērnu miega konsultantes ģimenes ikdiena.

 

certificate

Veselīgam bērna miegam

Mans mērķis ir atjaunot ģimenēs pilnvērtīgu un veselīgu miegu ne tikai bērnam, bet arī mammai un tētim, palīdzot noskaidrot miega traucējumu cēloni. 

Piedāvājot holistisku pieeju mazuļu miega uzlabošanā bez miega treniņu izmantošanas.

Pēc sarunas ar mani Tu iegūsi mieru, jo zināsi, ka lietas iespējams mainīt.

Bērns slikti guļ.

Ko darīt?

Miega konsultante var palīdzēt!

  • Uzdodot jautājumus par bērna attīstības vēsturi, soli pa solim nonākt līdz problēmas cēlonim un identificēt maināmās lietas
  • Sniegt atbalstu un ieteikumus veselīgu miega paradumu iedibināšanā
  • Uzlabot dienas režīmu un gulētiešanas rituālu, piemērojoties Tavai ģimenei
  • Iedrošināt, ieviest skaidrību un sniegt “pleca sajūtu”

Mana kā miega konsultantes pieeja ir iejūtīga, godīga un reālistiska. Mana darba pamatā ir cēloņsakarību meklēšana, atrašana un novēršana.

Es pilnībā atbalstu un darbojos pēc Institute of Sensitive Sleep Consulting pamatvērtībām:

  • Veicināt drošo piesaisti starp vecāku un bērnu.
  • Veicināt zīdīšanu, bet respektējot katras mammas izvēli.
  • Atbalstīt ģimenes, kuras ir izvēlējušās gulēt kopā ar bērnu.
  • Uzmanīgi, cieņpilni un un ar empātiju ieklausīties ģimenes situācijā.
  • Netrenēt bērnus miegam, neuzstādīt stingrus nosacījumus un būt elastīgai risinājumos, piedāvājot individuāli pielāgotus risinājumus.
  • Sekot bērnam, vērot viņu un paturēt prātā, ka vecāks zina vislabāk, kas der viņa bērnam.
Gramatas lasisana_ar berniem(1)

Slikts miegs bērnam – viens risinājums visiem? 

Katrs cilvēks ir unikāls un katrs pasauli uztver, redz, dzird un jūt citādi. Pat, ja lietojam līdzīgu uzturu, darām vienādus darbus, aizraujamies ar vienādām interesēm, ir līdzīga fiziskā slodze un atrodamies vienā vidē, tomēr fiziskās sajūtas ir pilnīgi dažādas. Katrs no mums ir emocionāla būtne un mēs dažādi sajūtam prieku, skumjas, arī bailes vai traksmi, un to izraisa dažādi nosacījumi vai notikumi.

Arī katrs mazulis, tāpat kā katra ģimene, ir unikāls un atšķirīgs. Tāpēc man nav un nebūs vienas “burvju” receptes, kā atrisināt Tavas ģimenes miega problēmas. Nav viena padoma vai metode, kas der visiem. Un tādēļ es nestrādāju pēc kāda viena konkrēta miega plāna.

Tā vietā mēs daudz runāsim. Par bērna miegu, ikdienu un to, kas viņam palīdz un kas traucē. Lai kopīgi izvēlētos vispiemērotāko risinājumu Tev un Tavai ģimenei, kas reizē būtu arī iejūtīgs, drošs un efektīvs. Man ir svarīgi, lai pārmaiņas pieņem ne tikai Tavs prāts, bet arī Tava sirds.

Izmanto iespēju!

Vēlies maigu, atsaucīgu miega atbalstu – bez miega treniņiem bērnam? Piesakies 10 minūšu bezmaksas sarunai!
+371 26 316 000
miegafeja@miegafeja.lv

Ieskaties, ko par Miega Feju saka citi vecāki

  • Viktorija un Andris, Samantas (9,5 mēneši) vecāki

    Pirms izmaiņām ļāvām režīmam veidoties pašam. Dienas stipri atšķīrās viena no otras. Bija apgrūtintāta ārpusmājas aktivitāšu plānošana. Meita bieži niķīga, īd. Nepārtraukti jādomā, vai neapmierinātība ir miegainības, vai ēstgribas dēļ. Rezultāti pēc sadarbības ar Miega Feju: vidējais diennakts miega ilgums uzlabojies par vairāk nekā stundu, režīms ļauj daudz vieglāk sakārtot dienu un plānot aktivitātes, bērns pa dienu daudz aktīvāks un labākā noskaņojumā. Praktiski pilnībā pazudusi neapmierināta īdēšana – vairāk laika pavada spēlējoties patstāvīgi un labs noskaņojums saglabājas pat, ja naktī miegu traucē zobu nākšana. Vecākiem (sevišķi mammai) parādījies brīvais laiks «sev».

  • Egija, Olīvijas (2 gadi un 6 mēneši) mamma

    Pirmais bērns, pirmais “ko tagad darīt”, pirmās gudrību grāmatas, pirmais – esmu sabojājusi savu bērnu… un kas būtu domājis, ka man tik pašsaprotama lieta kā miegs ir bērnam jāiemāca? Tev nāk miegs – tu aizej gulēt! Ar tādu pārliecību mocījāmies ilgi. Tik tiešām mocījāmies…
    Un tad mums parādījās Miega Feja. Kā stāsta pasakās – uzrodas labā feja, kas palīdz pārvarēt visas grūtības.
    Feja neiedod gatavu formulu vai risinājumu, bet uzdod jautājumus, kur tu pats atrodi savu vajadzīgo atbildi un pārvari problēmas. Tāpēc droši saku – ja tev ir jautājumi par bērna miedziņu, nelasi visas tās “gudrās” grāmatas vai interneta dzīļu padomus, bet uzvaicā padomu Miega Fejai, jo tas aiztaupīs Tev lielu daļu Tavu nervu un laika.
    Mums tas prasīja nedēļu, lai sakārtotu div’ ar pus gadnieces miedziņu.

  • Elza, Klāva (9 mēneši) mamma

    Miega feja ir palīgs, atbalsts, ceļvedis miega ritma sakārtošanā ar ļoti atbalstošu, respektējošu un uzmundrinošu attieksmi. Mūsu ģimenes un personīgi mana problēma bija biežā nakts “pupošanās”, kas rezultējās ar manas pašsajūtas pasliktināšanos tik tālu, ka paspēju katru dienu sastrīdēties ar visiem par visu. Miega feja izstastīja dažādus tips&tricks, kā veiksmīgāk iemidzināt mazo un atrast īsto nakts ritmu uz barošanu. Miega feja bija visu laiku blakus izvertējot padarīto, pielāgojot iespējamos risinājumus mūsu situācijai un, kas man vislabāk patika, ņemot vērā gan mazuļa, gan manu ikdienas ritmu, dienas kārtību. Viss notika saudzīgi, saprotoši. Mēs esam uz pareizā ceļa un visi izbaudam netraucētu naktsmieru 😇 Liels paldies par sadarbību ❤❤❤

  • Ieva, Leo Olivera (8 mēneši) mamma

    Noteikti iesaku Miega Feju! Jauka, uzmundrinoša un patīkama attieksme.😊
    Pāris dienās ar dažiem Miega Fejas ieteikumiem sakārtojām mūsu mazgulētāja miega režīmu – bija rūdīts mazgulètājs 8 mēnešus (pirmajos mēnešos bērniņam bija viss iespējamais sākot ar kolikām, laktozes intoleranci, jēlu dupsi, vēl visādas problēmas kas traucēja miegu)🤦‍♀️ Gulēja 6-10h diennaktī. 😳
    Izrādās dienā ir tik daudz stundu, īpaši vakarā, kuras ar vīru beidzot varam veltīt viens otram, vēl paspēt pagulēt un vēl priecāties, ka bērniņš saldi guļ un bērnam viss ir kārtībā.
    Tagad pa nakti noguļ jau 11h (pagaidām ar vienu barošanu naktī, bet domāju, ka drīz tā vairs nebūs nepieciešama) un tad vēl dienā paguļ kādas 3h🤩
    😴😊

  • Alise, Vara (7 mēneši) mamma

    Liels paldies Miega Fejai! Jau pirmajā naktī bija redzams rezultāts un tā turpinām ar ieteiktajiem paņēmieniem katru nakti un visi labi izguļamies. Ieteikumi bija diezgan viegli īstenojami un ieviešami ikdienā. Palīdzēja sakārtot gan dienas režīmu, gan nakts miegu. Metodes ir ļoti saudzīgas un ērtas, taču katram gadījumam noteikti būs citi risinājumi. Mūsu gadījumā 7 mēnešus vecais mazulis naktī cēlās ik pēc 2-3h un aizmiga tikai zīžot, tagad pieceļamies naktī 2x.

Sertifikacijas zimogs